Intelligence solutions

Intelligence solutions

Data analysis | Lead generation | Marketing workflow

marketing intelligence

Data analysis

Met markt-, gebruikers- en
media-analyses
bieden wij inzicht
in uw (online) marketingopgaven.

Lead generation

Wij scannen de complete business funnel
voor het ontwikkelen van een
gestructureerde en
geautomatiseerde
lead funnel.

Marketing workflow

Met onze database aan tools
implementeren wij effectieve en
meetbare kanalen (‘stack’) voor de
workflow en communicatie,
zodat de marketingmedewerkers
zich op de content en strategie
kunnen focussen.

Data analyse

Brand analysis

Brand analysis staat voor een grondige analyse van de performance van uw merk in zowel de traditionele als de sociale media. Ook wordt de mate van aansluiting op de doelgroepen beoordeeld met scores voor perceptie en sentiment. De analyse is daarmee een goede basis voor een sterkere positionering van uw merk.

Creative problem solving

Voor complexe vraagstukken kan een creatieve invalshoek vaak tot een doorbraak leiden. Wij hebben de onderzoektools in huis (kwalitatief en kwantitatief) om voor vraagstukken rond gebruikers, producten en markten effectieve en originele oplossingen te ontwikkelen

Dashboarding

Met een dashboard zijn alle essentiële data vanuit één plek in te zetten voor uw marketingbeslissingen. Onze dashboards worden gevoed door de data tools van onder andere Google (Analytics), Twitter, Facebook en Mailchimp.

Lead generation

Website optimisation

Voor het optimaliseren van websites (desktop en mobiel) zijn talloze geavanceerde tools voorhanden, denk aan A/B Testing, user feedback, heath-maps, neuromarketing en personalized content. Afhankelijk van de functionaliteit – conversie, e-commerce, user flow – zetten wij de juiste combinatie in voor een continu optimalisatietraject.

Community management

De omgangsvormen in een persoonlijke community (instagram, Snapchat) verschillen sterk van een zakelijke (LinkedIn) of inhoudelijke community (Reddit, Medium). Hiermee rekening houdend ontwikkelen wij specifieke online merkstrategieën: hoe kunt u
uw merkdoelgroepen binnen deze communities het beste benaderen en bereiken, en hoe kunt u vervolgens het meest effectief met hen communiceren, in termen van de soort content, tone-of-voice en frequentie

Conversion funnel

Om een optimale conversion ratio te bereiken, zijn de touch points in de customer journey van belang. Van daaruit wordt de conversion funnel opnieuw ingericht, zowel offline als online, via scripting en automatisering van de hele customer journey. 

Marketing workflow

Workflow automation

Veel activiteiten van de marketingafdeling kunnen vergaand worden geautomatiseerd. Met workflow automation richten we bijvoorbeeld de werkprocessen opnieuw in en met design tools wordt in house design overbodig. Planning tools maken voor iedereen inzichtelijk wie bij welke projecten betrokken zijn. Door dergelijke automatiseringsstappen kan het marketingteam zich nog meer focussen op strategie en creatie.

Content creation

Naast een goede strategie, efficiënte workflow en sterke online performance is op uw merk afgestemde content essentieel, in termen van tone-of-voice en stijl die past bij de merkpersoonlijkheid. We zetten jonge, dedicated copywriters, designers, filmmakers en fotografen in om uw merk online tot leven te brengen. 

Dashborading

Data
Data

Kennis ontwikkeling
Informatie

Markt inzichten
Inzichten

Targeting
Impact

marketing intelligence solutions

Contact: 
Wilt u meer weten over onze intelligence solutions, neem dan contact met ons op: 

Jan Kranendonk

Business designer / Chief Intelligence
T +31 20 750 95 95

Davey Schreurs

Service designer
T +31 20 750 94 19

Renaat van Cauwenberge

Brand builder
M +32 476 840 517